onsdag 3 mars 2010

Runners Gear har öppnat!

För drygt ett år sen registrerade jag domänen runnersgear.se med tanken att det en dag skulle bli något av det. Först valde jag att skapa en prylblogg med samma namn, men under året som gick så grodde tanken att ta nästa steg. I januari började idéen att materialiseras. Första steget var att få avtal med Hammer Nutrition och Nathan Sports, två av de leverantörer som har ett sortiment som jag verkligen kan stå för och som jag själv har testat mycket av. När det stod klart var det bara att pussla ihop detaljer såsom fraktavtal, bokföring, val av webshop etc för att till slut ha något färdigt.

Förra veckan var det så dags att slå upp portarna till nya Runners Gear. Sortimentet är fortfarande sparsamt, eller kanske fokuserat är ett bättre ord? Jag kommer initialt fokusera på produkter från Hammer Nutrition och Nathan Sports. Målet är att ha högre tillgänglighet och lägre priser än vad Hammer Nutrition erbjuder från UK. Jag har tagit hem en hel del av de produkterna som jag själv eller mina vänner använder, men om ni vill att jag lagerför era favoriter så är det bara att höra av sig till produkter@runnersgear.se.

Jag kommer fortsätta att testa produkter och lägga ut resultatet här i bloggen, var så säkra. Ibland kommer det vara produkter som jag säljer, andra gånger inte.

För att fira öppnandet av Runners Gear erbjuder jag alla 10% på sin första order under hela mars. Använd rabattkoden "Firsttimer" i kassan.

Inga kommentarer: